fredag 25 oktober 2013

Borstar av händerna lite

Så där. Nu äntligen, så här sista dagen, är inlämningsuppgiften i kemin inskickad. Nu kan jag lämna det bakom mig och fokusera på kommande prov. Eller tentor som det heter på högskolan.

I kemin känner jag mig rätt så säker, så ett G borde jag få. Matten däremot är komplicerat. Jag undrar jag om jag någonsin har läst matte tidigare. Känner inte igen något från b-kursen. ( eller från årkurs 5 och uppåt). Allt hade varit enklare om jag kunde matte b för då hade det mesta bara varit repetition. Men att läsa matte b och c utan förkunskaper är tufft. Jag pluggar varje dag. Träffar inte mina vänner. Men basåret är i högt tempo. Så är det och jag kämpar på.

 

Nu tar jag lite paus, sen mat och sen ska jag sätta tänderna i matten.

1 kommentar:

  1. hej marlene! du e så otroligt vacker! önskar jag såg ut som dig! vad har du för egen hårfärg? Hur k an du vara så fräsch i hudfärgen gämt? vad använder du för makeup?jag har själv gråbrunt hår men skulle vilja passa så bra i ljust som dig...tycker de e så fint med bruna ögon o ljust hår :)

    SvaraRadera