fredag 18 oktober 2013

Tittar på båtar

Vattnet är kallt, men ingen is ännu. Så det är så vackert när himlen är blå, och vågorna kluckar vid stranden. Än finns det segelbåtar på Mälaren. Antonio och jag har tittat på segelbåtar. Segelbåtar är lättast att rita så jag kopplar gärna ihop ordet båt med segelbåt.

Jag ligger bra till när det gäller att rita. Jag är en stjärna på att rita bilder. Jättekul är när jag ritar, och så ska Antonio gissa vad jag ritar. Det är typ samma sak varje gång. Sen kan man ta in nya objekt ibland. Han är så duktig. Jag brukar rita, hund, får, bil, båt, spindel, blomma, och flygplan.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en video när Antonio får gissa vad du ritar? :) Eller iaf en bild på din teckning ;) Hade varit roligt att se! Tack för en bra blogg ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mli: Vill filma massa och klippa ihop men har tyvärr ingen tid för det=(
      Sen är datorn min från stenåldern så det tar lång tid och för det mesta klarar den inte filmer så den lägger av.

      Men bilder från våran gissastund ska väl gå att fixa.

      Radera