fredag 1 november 2013

Bocka av saker


Idag har jag fått så mycket gjort. Städat köksskåpen och rensat. Blev klar med ett kemiarbete igår som jag satt med hela j_vla dagen.  (Var ju magsjuk och missade en obligatorisk lektion så jag fick göra ett arbete istället). Skicka in det och idag fick jag mail att jag fick G. Nu är jag klar med allt och kan därför fokusera på att träna till kommande prov.

 

Gabbe är hemma idag så vi sitter just nu mittemot varandra med varsin dator. Jag för över filer och mappar från min dator till en hårddisk, medans Gabbe installerar lite saker på nya datorn.

 

Ska även flytta massa program från min gamla dator, till hårddisken, till nya datorn.  Måste få igång nya datorn då den här gamla är sååååå seeeeeeeeeg!

Kan inte förklara hur arg den gör mig.

 

  • Tänkte hinna klippa Hiros päls också.
  • Gå ner med saker i förrådet.
  • Ta upp en box och rensa uppe på garderoben där Antonios spel ligger.
  • Massa styrelse arbete är gjort och mer ska det blir.
  • Plugga.

 

Så skön känsla att få bocka av saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar