måndag 18 november 2013

Antonios rum ska vara med i tidningen

Idag efter skolan skyndade jag mig hem, för en tidning skulle komma hit och fota i Antonios rum.

Tur att rummet går fort att städa;)

Först lite intervju med mig om barnrummet. Tänkte faktisk ta mig tid och leta fram alla ställen eller märken på de fina saker Antonio har i rummet. Så det kan stå med i tidningen. Jag älskar ju att inspirera andra. Många vill kanske köpa nåt fint de ser i hans rum.


Sen fotades det medan det var ljust ute.

Jag valde att vi först fotade med tältet och sen utan tältet. Tältet står ju där tills vidare. Tills Antonio tröttnar på det, alternativt att det går sönder.

När jag hämtat Antonio på dagis, kom fotografen tillbaka och tog bilder på Antonio. Just idag, precis idag när tidiningen var här så var Antonio lite trött och grinig, så det som vi annars gör och han tycker är kul, var för honom inte alls kul idag. Kan hända att jag mutade ungen med två chips. Hahaha.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Hur kommer det sig att det blev Antonios rum som skulle vara med?
    Har för mig att jag läst tidigare att du varit med i tidningen också?
    Ni måste vara väldigt populära i Västerås :)

    SvaraRadera