lördag 23 november 2013

Stapelklossar jabadabado


Vi har suttit vid Antonios lilla bord och byggt pussel och sen lekt med stapelklossar. Hade nästan glömt bort att Antonio hade dessa stapelklossar. Jag köpte dem till honom förut, men han tuggade hål genom kartongen, så jag ställde upp dem på hyllan. Nu tog vi ner dem, byggde torn och puttade omkull tornen.

Hittade fler fina saker som låg uppe på hans hylla. Två glassar i tyg som man sätter i en kartong. De ställde jag i hans kökshylla. Ett pussel jag glömt bort. Superpedagogiskt. Detta ska vi träna mer på. Sen har han massa pyssel han ska få i julklapp. Jag blev ju klar ed både julklappar och födelsedagspresenter i oktober-november. Ville inte stressa då jag pluggar på heltid. Nu är ju alla inköp gjorda, så jag kan luta mig tillbaka med händerna bakom huvudet;)

2 kommentarer:

  1. Råkade glida in på din facebook och såg att du var irriterad på folk som särskriver, särskrev du hahaha med flit då eller skriver du alltid ha ha ha? ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha är ett ljud och skrivs väl som man vill? Inte? Sitter det alltid ihop? Vi behöver inte gå in på djupet i svenska språket men jag har på riktigt svårt att läsa så grova särskrivningar som de jag skrev. Tänkte blogga om det, men har haft fullt upp.

    SvaraRadera