torsdag 21 november 2013

Gör om en garderob del 1

Nu har vi målat ett lager i Sannas garderob. Styrde upp det igår. Så det blev av liksom. Gick fort att tömma garderoben. Sen tejpade jag skyddspappa på golvet. Sen tvättade vi av alla väggar samt petade bort gammal tejp. Massa häftstift satt fast lite här och där, de fick vi dra bort med tång.

 
Nu glömde vi fota andra väggen i garderoben som var helt i trä. Den är vit nu. Men här är en före- och en efterbil. Det skall målas mer. Sen ska golvet målas. Slutligen skall en grå golvmatta in. Sen är det klart!

Sanna droppade massa färg i mitt hår. ”droppade” säger hon. Var så mycket så det var inte ens torkat när jag skulle lägga mig. Haha

1 kommentar:

  1. Snyggt! Kul att se sånna här bilder :)

    Nu ska jag nog kolla runt hemma vad jag själv kan göra om! Så kul!

    SvaraRadera