fredag 8 november 2013

Tenta i kemi


Hemkommen efter veckans andra tenta. Matten var i tisdags, och nu idag hade jag prov i kemi.

I matten kan jag ha klarat G om det inte finns minuspoäng. Finns det minuspoäng igger jag sämre till. När jag kom hem skakade jag, mådde illa och hade migrän. Låg hela dagen och svimmade nästan om jag reste mig upp.
I kemin däremot var jag inte alls lika nervös. Jag är en stjärna i kemi. Fått G i alla punkter utom denna tenta då. Får jag G i den, är kursen klar.

Jag somnade gott innan kl 21:00 igår, åt en bra frukost imorse, och jag tyckte det gick bra idag på provet. Hade ju hoppats på alla rätt, men alla frågor var inte sånt man kunde räkna ut, så det gick sämre där.

Nu blir det till att vänta i två veckor på resultaten.

På måndag kör vi igen. Då börjar fysiken blandat med mera matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar