lördag 2 november 2013

Hålla handen

Vi var ju på kalas i helgen och där lekte Antonio med lite äldre barn. De gick så bra så jag kunde lämna dem ensamma ute. Jag gick in och drack en kopp kaffe.

Gud som haver. Jag skulle ta en bild på dem så jag bad dem ställa sig bredvid varanda. Vet ni vad Antonio gjorde då? Han ställde sig i mitten och tog de äldre barnen i handen. Jag dog. Så gulligt.

Han ser så allvarlig ut på bilderna. När jag var klar gav han ifrån sig ett garv, så typiskt Antonio. Sen var han sitt spralliga jag igen.

 

Jag bad barnen sätta sig på huk så de kom i samma höjd som Antonio. Då sätter sig Antonio på rumpan. Hahaha.

Nej, ställ dig upp Antonio, du blir blöt i rumpan. Men stod Antonio upp, skulle tydligen de andra också stå upp, för han drog upp dem som ni kan se på sista bilden.

Han är för go min unge.

1 kommentar:

  1. inte för att vara sån men.. det heter: hur som haver, inte Gud som haver =)

    SvaraRadera