torsdag 8 mars 2012

Jag vill ge dig allt


Jag vill ge Antonio allt. Allt fint jag kan komma på. Nu är han så liten så han vill inte ha något än. Jag ger honom allt han behöver. Han vill inte ha för att han vill ha, utan han vill ha för att han behöver. Mamman är med honom, mamman ger honom mat, mamman byter blöja, mamman pussar på honom, mamman leker med honom. Allt mamman säger är roligt. Mamman är roligast i världen! Förstå att någon älskar än så mycket. Det mesta jag gör och säger blir ju fan succé.

Jag ska stötta honom i det han vill göra. Man har ju sina perioder. Vill han lära sig dansa så ska han få det. Vill han sen snickra med mamman så gör vi det. Vill han spela fotboll så…..så gör pappan det med honom.;) Allt han vill lära sig ser jag som utveckling och det mesta får han nytta av senare i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar