torsdag 1 mars 2012

Det skulle bli han som kom ut. Han och ingen annan!

Av sin mormor har Antonio fått en ängel. Ängeln inhadlades i Sala i somras då jag var gravdid så tidigt att vi inte ens visste om det var en liten tjej eller kille. Sen glömde min mamma bort presenten och kom på den här om dagen. Då kom jag att tänka på att jag trodde jag hade en liten flicka i magen, den där dagen i Sala. Gabriel var helt övertygad om en tjej. På ultraljudet när vi fick veta kille så tog det tid att ställa om sig. Men sen växte känslan in i mig att det skulle komma en liten pojke.

Vet ni att det känns så jädrans rätt med Antonio.Så rätt att jag lätt kan fälla en och annan tår. Det skulle bli han som kom ut. Han och ingen annan!

Så här känner nog de flesta mammor och pappor och när den känslan kommer till en så lyser hela ens värld upp.


1 kommentar:

  1. Jag & min sambo väntar vårt första barn nu. Både han & jag var helt säkra på att det var en flicka jag har i magen, men UL visade en kille. Blev så himla chockad, har alltid trott att jag skulle få en flicka först. :)
    Så nu får man ställa om sina tankar och allt, men det ska nog gå!

    SvaraRadera