måndag 11 april 2011

Vadå? Har inte ni också flaskor i garderoben?

1 kommentar:

  1. Hej Marlene!

    Först vill jag bara säga att jag hoppas att du inte ser det här som reklam-spam eller något, det är bara menat som ett tips från en sminknörd till en annan!
    Jag har nämligen rensat lite i mitt sminkförråd och gjort mig av med sådant som jag inte använder. Jag har en del från MAC och Make up Store som är knappt använt som jag tänkte försöka sälja.. Har fått intryck av att du använder en del Make up Store-smink så det kanske är något du är intresserad av. Det vore ju fint om mina smink-babies kom till ett hem där de uppskattas istället för att försummas hemma hos mig! Om du är intresserad får du gärna ta en titt här på min blogg: http://iamhenriette.com/?p=2913

    Ha en fin dag!

    / Henriette

    SvaraRadera