torsdag 7 april 2011

Idag har jag fått mycket gjort

Gick upp tidigt. Fixade saker på datorn. Drack kaffe på loftis. Klädde på mig, sminkade mig och satte upp en fläta i håret. Mötte upp mamma och gick på stan. Köpte en klänning, en tunika och två nya tights.

Hem och städa. Blir kalas i helgen. Någon fyller år här hemma. Jag kommer dock inte dricka eller gå ut, för jag jobbar hela helgen. Jag får väl serva och städa. Hur som helst var det storstädning. Flera timmar tog det. Sen en tripp till IKEA.

IKEA i Västerås flyttar till en annan del av våran stad så idag började rean på allt som finns kvar i varuhuset. 30& var det. Inte så mycket billigare.
Imorgon fredag50%
lördag 50%
söndag 80%
Jag vill åka dit på söndag och köpa sånt som glödlampor och batterier. Sånt som kommer att finnas kvar. För det är ju redan urplockat.

2 kommentarer: