måndag 11 april 2011

Helgen som var

Hej alla!
Har haft fullt upp i helgen så bloggen fick vila upp sig. Min kille har fyllt år, så jag har förberett hans fördelsedagsfest som ägde rum i lördags. I söndags va rdet bjudning för familjen. Har även jobbat lördag och söndag så allt blev väldigt stressigt.
Idag blir en dag till att vila upp sig.
Jag tror det var mellan 20-30 gäster här hemma. Ni kan gissa hur mycket sopor det var efter festen. Som tur var städade vi på natten när vi kom hem. Gabbe satt i soffan och åmade sig, jag och min syster Rebecca plockade muggar, flaskor, mat och burkar. Jag somnade i sängen med sminket på, medans Rebecca tvingade Gabriel att gå ut med alla sopor för att få bort spritlukten. Rebecca städade av väldigt bra så det var inte lika jobbigt dagen efter. Dock är det fortfarande att göra här hemma. Har plockat lite nu på morgonen.
Grattis Gabriel!
Av mig, mamma och Rebecca fick han en skjorta. Av Hiro och mig fick han fotvårdskitt. Jag håller ofta på med hans fötter då de tar skada av fotbollen. Han älskade min present. Invigdes igår kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar