söndag 24 april 2011

Grilla på soldäcket

Efter att vi varit på Kajen idag så åkte vi till maxi Stormarknad och handlade korv och potatissallad. Åkte hem och tog fram grillen.

Några låg ute på gården i bikini och solade. Det var jättevarmt så jag fick gå upp och byta om jag å.

Det blev jeans-shortsen och bikini. Gabriel stod vid grillen medans jag tog ut allt och dukade fram.

Titta så mysigt jag gjorde på soldäcket. Om ni tittar bredvid grillen så har jag tagit en skiva och lagt ovanpå en ihopfällbar pall så att det blev ett grillbord. Så smart.
 Borttagen 
Grannens hund kom och hälsade på.

Hon heter Betsy och ville leka lite med min hund Hiro.

2 kommentarer:

  1. Är det inte farligt för Hiro att leka med en så stor hund? Den stora hunden är ju mkt större starkare och kanske råkar skada honom. Inte för att den menar ngt illa men för att den kanske råkar leka för våldsamt?

    SvaraRadera
  2. Vi står med hela tiden och ser till att den stora är lugn. Leker fint. De brottas inte så ofta. leker mest jaga eller nosar och viftar på svansen. Går så bra så=)

    SvaraRadera