söndag 17 april 2011

Olivperioden

Jag som trodde jag skulle ut på krogen nu när jag ver ledig. Hahahhaah. Gått och lagt ig vid 12 varje dag och gått upp mellan 08:00 -09:00. Suttit på lofits och druckit kaffe, varit ute på gården med Hiro och lekt. På kvällarna har jag myst med Gabriel.
Igår åkte vi till nya IKEA här i Västerås. Vi kikade lite. När vi tittat klart åkte vi tvärs över parkerinegn till CityGross och köpte oliver och vindruvor. Tanken var att vi skulle ha en liten picknickfrukost ute på gården idag. Dem där oliverna försvann ner i våra magar så fort vi kom hem. Hahaha. Jag är inne i nån sorts oliv-period just nu. Det är så salt och gott.
Så här hade vi det igår kväll.
Ingen picknick idag med andra ord. Om jag inte hittar något annat gott i kylen så klart.
Jag får gärna dille på någonting och så äter jag det i mängder, varje dag, i en längre period.


Perioder inom mat som jag har haft
  • Minitomater
  • Morötter med dipp
  • Makaroner och pesto
  • Mörk choklad
  • Oliver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar