lördag 16 april 2011

Hiro har gjort illa sig i ögat =(

Idag gick jag upp kl 08:50. Drack lite kaffe på loftis, sen gick jag ut med Hiro och satte mig på gården. Hade med mig hundgodis så jag tränade lite nya trix. Lärde honom att hoppa över hinder. Vi tränade också på ett helt nytt trick. Att dansa. Då skulle han gå på bakbenen och snurra runt. Han lärde sig jättefort. Min hund är så lättlärd. Vi satt ute från 09:40 - 11:15. Hiro gjorde illa sig i ögat på nå väster så vi fick gå in. Jag har spolat rent ögat och tvättat det. Lyst med ficklampa men ser inget fel. Han kan inte titta med det. Min lilla bebis=(
Nu är vi inne så han får vila lite. Han ligger mot mitt ben och har precis somnat. Hoppas det blir bättre under dagen, annars får vi åka till hundakuten med honom.
Hiro kan inte titta med ena sitt öga just nu. Han har ont.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att Hiro e bättre i ögat nu.Finns ju inget värre än när ens "Bebis" har ont.Jag är likadan blir så orolig vid minsta lilla.

    SvaraRadera
  2. Näää stackars liten, hum kanske fick under nå litet grästrå eller nå som irriterar.. Hoppas det blir bättre!

    Min ena älskling gjorde oxå illa sitt öga idag, min andra hund slog till med tassen eller nå o rev då med klon så det blev ett litet sår precis vid ögat =(
    Hatar när "bebisarna" gör sig illa man känner sig så hjälplös eftersom de inte kan säga till om det gör ont osv..!!!

    SvaraRadera