onsdag 6 april 2011

Möte, möte, utställning

Idag är min lediga dag men det betyder inte att jag är ledig. Ska på två möten nu på morgonen. Efter det skall jag möta upp min mor för vi skall köpa present till min kille Gabriel som fyller år i helgen. Sen hem, läna alla mappar och papper, för att sedan gå på konstutställning. Jan Jönmark har utställning med bilder på övergivna platser. Ni som följt min blogg i många år vet att jag höll på att besöka övergivna platser förut. 2007-2008.

Här är jag idag. Vi är lite trötta som ni kan se. Hiro har inte vaknat riktigt än. Hahah. Söööt.

3 kommentarer:

  1. Du ser myckt yngre ut än 25, speciellt på de här bilderna. :P Inte för att 25 är gammalt, men ändå...

    SvaraRadera
  2. Visst ser jag så ung och fräch ut;)

    SvaraRadera
  3. Hej! måste säga att du är jättefin...! Vad heter din färg som du har på håret? läste att du permanentade dig förut i tiden, du har inte funderat på att göra det igen...jag är nämligen lite inne på det. Använder du färgade linser ibland. kram

    SvaraRadera