fredag 25 december 2009

Mina julklappar


Presenetkort på Cut n blow samt Gina........................Christmasstrumpor och leopardströmpbyxor av mamma.


Liten väska av Gabbes syster + sambo....................................Rosettväska av mamma.


Från min ösnkelista som jag la ut här på bloggen så fick jag precis det jag önskade mig.(av MAMMA)
Ett BeautiKit. Jag älskar den. Närbild på spegeln och nagelklipparen. En plåtask med plåster.


Asken för plåster. Riktiga cupcakesplåster. Måste göra illa mig snart. Typ nu. Villa ha på ett ett sånt idag.
Ett namnhalsband av gabriel. Nu är jag en riktig bloggare (*-*)


En fin ask och mycket smink. Mycket har jag önskat mig för jag har hört bra om det ifrån andra bloggar. Tex Lip care mix och Treatment mascara.
Jag fick Lip care mix, make up store, av mamma.
Treatment mascara, make up store, av Syster.
High tech lighter, big bang, make up store, av mamma.
Micrishadow, rusty, make up store, av mamma.
Cybershadow, crach, make up store, av kusin erika.
Foundationpensel, make up store, av mamma.
Ögonskuggspensel, make up store, av mamma.
Dua Shadow, green, gina McCray, av Gabbes syster Erika + sambo.

För läpparna. HK-lepsyl + glans av Gabriel. Aloe Lips av Gabriels mamma. 5 olika läppglans av Gabriels syster + sambo. Nagelväska av Gariels syster Erika+sambo.


Billabong klänning/tubtopp av Gabriels syster + sambo. Brunspay av gabriel. Boss-nyckelring och ett handgjort armband av Gabbes syster+ sambo.


Hiroshi fick en sax av mamma och en sax av mig. Lite god ben och påsar. Plus en tröja av Gabbes släkt och ett stort tuggben av Axel.

1 kommentar:

  1. Hejsan Marlene! Vilka fina julklappar!

    Önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning!

    /Josefin xxx

    SvaraRadera