onsdag 30 december 2009

Hänt i veckan


Kväll och fnitter. Basiron på hakan och helt underbar.=)........ Hiro har provat nya jackan.

Middag hos oss.............................................................Floterade revbensspjäll med hemagjord potatisgratäng, tillbehörande sallad.

Har ätit två askar av den här frukten/bäret.....................Mysig kväll genom köksfönstret.

Becc och Gabbe spelar Fable 2........................ Hiro sover på bordet. Han gör det ibland. Skönt=)

Hemmagjorda hamburgare. Gabriels.......................................Min! Gabbe kan fan inte få ihop en god burgare. Ser flottigt ut ju! Min däremot vill man bara sätta tänderna i=)

Rostat vitt bröd, Nutella, hamburge-ost, kokt skinka och allt detta toppat med hamburge-dressing. Fetto-Söder! ..
Nästa bild är på min mat jag gjorde idag. Tomt i kyl och frys, då brukar jag hitta på maträtter på det som finns hemma. Idag blev det smör i stekpannan, på med champinjoner och babuskott. Lite soja och salt sen var det klart. Det var över mina förväntingar. Sjukt gott. hade lite söt/sur sås i ena hönet så jag kunde doppa.

Fick julklapp av pappa då den hade köpt var fel, så nu har han bytt till den jag vill ha.
En epilator, som man använder UTAN sladd, och hör och häpna: I DUSCHEN!
Ja, jag har testat den idag, på alla ställen. Mycket smidigare att göra det i duschen än sitta på golvet med en jävla sladd och göra det torrt.
Klippt Hiro så mycket han orkade innan han blev rastlös. Här ser ni en oklippt tass och en som jag klippt. Elisabeth (uppfödaren) om du läser detta: har jag gjort bra?
Har även klippt klorna och runt öronen, sen hann jag inte mer som sagt.
.
Detta var lite ur veckan som gått hittils. Kram på er kära läsare.

5 kommentarer:

  1. Sv: tack så jätte mycket!:)

    SvaraRadera
  2. Marlene! Vi har ju inte setts på jätte länge, jag saknar dig/er. kanske hinns med nåt i helgen? pussssss

    SvaraRadera
  3. Till erika:
    idag blir det lugnt, mat här, sen får vi se, om de andra drar ut på krogen går vi hem till min mamma.
    Imorgon vara bakis.(blir det efter 2 öl typ så jag har inget val, dricker så sällan)
    Löradg, vet ihte
    Sönadg skall Josephine komma jit eller jag dit.
    Där har du mitt schema...
    Pussssss

    SvaraRadera
  4. Låter bra. Vi kan ju höras iaf! Gott nytt år på dig och hälsa de andra! puss <3

    SvaraRadera