måndag 21 december 2009

Vallby och tittat på djuren


Det här är innan vi skulle ut genom dörren.- Hunden sitter i jacken för där är det som mysigast. han tycker om att sitta där för blåser det kan han lixom krypa in i halsduken. Min lilla bebis!

Söder, Gabriel och Rebecca. .................................................Getter? Sist skrev jag ju fel.

Här tittarvi på lite djur. ...........................................................Jag och Söder.

Det syns inte på bilderna, men hästen var det största jag sett. Besök Vallby om ni i Västerås har vägarna förbi så skall ni få se. Stackarn hade is i pälsen? heter det så. Och manen hade frysit fast i ögat. det tog jag bort försiktigt. Ovanför hovarna hade han som knölar på benet. Tyckte allt såg så kallt ut. Ville bara ta in honom i ett stall så all is försvann ifrån honom.

1 kommentar:

  1. Hahaha, gumman - hästar har inga klövar, dem har HOVAR :P haha.. Rolig du är. Ser mysigt ut.

    SvaraRadera