lördag 12 december 2009

Bebishunden. Här är bilder ifrån igår

Våran är den mörka till höger på båda bilderna. Den lilla plutten. Om några dagar har han växt ikapp sina syskon.


Lillplutten vinglar fram mellan mina ben när jag sitter på golvet. Alla valparna i buren var så trötta. De somnade efter en stund. På vänstra bilden är våran hund den i mitten...tror jag. De ser ju nästan lika ut alla.


Jag och min lilla sötnos. Asså den jag har i knät, den andra är min lite större sötnos, han som man bara ser benen av.


Så liten.
Längtar tills han får komma hem till mig. Då skall vi busa och han skall få duscha med mig och jag skall tvätta hans lilla päls med fructis schampoo, pommepälsar får skit-fluffig päls av det. Sen skall jag föna honom och borsta honom. Så mjuk som en liten boll skall vi gosa och pussas.
Å va jag vill äta upp honom. Vill bara ta honom i min famn när jag tittar på bilden, borra in näsan i pälsen. Så söt är han.
Vi skall tillbaka i början av nästa vecka som ni kunde läsa i inlägget under. Då skall vi känna om det är denna valp eller den andra vi har fastnat för. Har inga bilder på den andra men han är med på film som jag skall lägga upp under dagen. Så någon av dom två blir det.

2 kommentarer:

  1. Marlene du e en mysig tjej.
    Om du blir fri står många i kö.

    SvaraRadera
  2. Ok här är en till, var är du.
    Du år snygg

    SvaraRadera