tisdag 22 december 2009

Pokerkväll


Igår var det pokerkväll här. Jag satt i soffan med mjukisar med Linda.

Ända bilden på mig själv ifrån gårdagen.

Vid kl 22:00 ringde Erika, hon stod nedanför mitt hus med sin kompis och undrade om de fick komma upp. Ja, sa jag det är lite folk här. När de kom upp satt vi tre tjejer på golvet och pratade. Sen säger..Hahahha. Vänta det var så kul. Sen säger Erikas kompis Fia:
- Mä! Jag har nåt i byxan. Hon tar tag i något som är lika stor som en PET-flaske-kork i knävecket och börjar lirka ner den i benet. Erika får stora ögon och frågar:
-Har du haft den i byxan medans vi har varit på stan och fikat?!
Ut ur byxan kommer en ögonskugga, Face, liten som en kork som jag sa.
Jag ramlar baklänges för jag får ingen luft. Jag flämtar fram, om Fia inte har märkt den.
-Nej, svarar hon. Hon förklarar även att byxorna legat i hennes väska, antagligen har ögonskuggan hamnat i byxbenet, när hon sen satte på sig byxorna fastande den där och hon kände inget. Inte förns nu, där vi satt alla tre på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar