fredag 11 december 2009

Mina nya julkläder

Igår var jag till mammas jobb efter mitt jobb. Hon sa att hon läst i bloggen om att jag köpt nyha julkläder. Tydligen så var Lillasyster min lite orolig för hon hade också köpt julkläder. på samma affär. Vi gick in på Ginas hemsida, och tur nog hade vi köpt helt olika.

Här är Rebeccas julkläder. Spets som är så inne igen med en kjol till. Tror det var denna. Mamma sa att hon stoppar spetstoppen innanför, och drar kjolen ganska högt upp över midjan.

Mina kläder: Svarta leggings då jag vill ha något bekvämt på mig när det blir uppe-sitta-kväll. Til lden en röd lite längre topp som jag drar ner över rumpan så det blir lite som en klänning.
Alla plagg finns i butik idag.

2 kommentarer:

  1. Det är inte den kjolen jag ska ha . min kjol finns inte äns med på ginas hemsida konstigt :P

    SvaraRadera
  2. Ni kommer båda att va så snygga så! om nån visslar efter er då är det jag.. ;)

    SvaraRadera