söndag 6 december 2009

På fest


Calle, jag och Micha.
Andra gången jag och Calle är på samma fest och han tycker det är så varmt så han tar av sig byxorna.



Erika hämtade oss. Vi åkte förbi Mc. Tjejen i luckan fick säga "va" till Gabriels beställning tre ggr så jag tänkte att jag skulle vara duktig och underlätta hennes jobb så jag talade TYDLIGT.
Så tydligt som man gör när man ringer till SJ och skall boka biljett via röstmeddelande.
-Vart vill du åka?
-Stockholm.
-Sundsvall? Är det korrekt?
-Nej, Stockholm.
- Surahammar? Är det korrekt?
Jag gestukilerade min beställning noga. Efteråt vände sig Erika om och sa:
-Marlene, tjejen i luckan är inte utvecklingstörd.
Vi fick våran beställning. INGENTING SAKNADES! Har jag aldrig varit med om. Pommesen var skitgoda och varma när vi kom hem. Så gott. Erika skickade sms och sa att det alltid är så där gott när man druckigt men det tror jag inte på. Det var ovanligt gott igår. Pommesen var så där lite mjuka så jag kunde vika dom i en båge för att sedan dippa dom i chees-dippen. Mmmm
Idag är det vilodag hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar