lördag 5 december 2009

Gör mig iordning inför fredagskvällen

Osminkat öga, GO!läppar och mitt öga efter Eyeko och vanlig isadora guldögonskugga.

Vänster bild: Här är jag helt osminkad. Står i badrummet. Tanken är att göra en grundmakeup så jag har gott om tid när det väl är dags.

Höger bild: Foundation är lagt, puder och solpuder är påborstat.

Lösögonframsar, mascara och läppglas sätter jag på nån halvtimme innan vi drar så det håller hela kvällen.


Kläder: Lite puch-up i BH:n. En gördel för att hålla in magen och för att huden ej skall synas genom knäppningen på korsetten.
Korsett som jag hittade i min utklädingslåda. Tänkte att den kunde jag fan använda någon kväll, och denna kväll blev idag.

Flickrum va?


Sådär .Alla haker är ihakade. Till detta en kjol ifrån Indiska som jag sätter högt i midjan. Viker upp en kant för att få den kortare. Däljer kjolkanten med ett tjockt paljettbälte.
Till detta skall jag ha en svart midjejacka, kanske strumpbyxor för det är kallt ute. Får se.

Sådär. Förberedelser klara. Skall antingen ha håret som på bilderna, eller så lockar jag det. Vill inte ha strumpbyxor men då kanske jag fryser, om jag har utan asså.=(

Blir nog bra ikväll. En kompis fylkler år. Skall dit vid 7. Ses då!

1 kommentar: