tisdag 29 december 2009

Utflykt till DjurMagasinet, Hälla


I bilen...........................................................................Blå himmel. Skall hämta Rebecca.


På Djur Magasinet. (Gabbe blundade på bilden)................Jag letar efter en gles kam till Hiro
När vi skulle betala i kassan säger kassörskan:
-Bor ni vid stan?
-Ja.
-Bor ni mitt emot gamla brandstation?
-Ja.
-Jag tror ni bor granne med min svärmor. Hon har berättat att hennes grannar köpt en liten hund och att den är såååååå söt och har massa päls, så när jag såg eran hund tänkte jag: Det måste vara den=)

11 kommentarer:

  1. Ja hoppas inte jag låter så i min videoblogg hihi:)
    Vilket roligt sammanträffande:)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så jättemycket :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej gud nej det vill han verkligen inte men jag försöker få honom att vänja sig då han frysr ihjäl för tillfället.

    Vilken söt hund du har för visst är det en dvärfspets? Den hundrasen står högt upp på önskelistan om jag skulle köpa en kompis till mitt monster.

    SvaraRadera
  4. haha, japp det har jag! Och du oxå ser jag! Vilken liten sötis!! :):)

    SvaraRadera
  5. Hej! har fattat att du gillar Hello kitty, kika in dethär..
    http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=en&u=http://www.ouatic.com/hellokittyair/&ei=unw6S7G2Hofz-Qbdte2uCg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=5&ved=0CBYQ7gEwBA&prev=/search%3Fq%3Dhello%2Bkitty%2Bairlines%26hl%3Dsv%26sa%3DX

    SvaraRadera
  6. Klart att Hiro ska ha en kam! fan nice namn! hehehe =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Haha ja, det är så sjukt kul! :D

    SvaraRadera
  8. Jo jag vet att de heter Pomaranian och jag kollade på många sådana innan men tillslut blev det mitt monster istället.

    Får kanske bli en sådan om ca 15 år eller så istället. ;)

    Ha de bra

    SvaraRadera
  9. Till Jonna: Ett flygbolag? Är det i japan man kan flyga med detta plan mån tro?

    SvaraRadera
  10. Kolla! Beccis är lessen. Hon vill oxå ha en hund...eller en pojkvän. Något av det!

    SvaraRadera
  11. Tur personen inte sa att det bor en överjävlig o alltid skällande byracka där.

    SvaraRadera