lördag 5 december 2009

Newkid och tips på ny musik till ikväll

Mest fredagskänsla just nu är det Newkid som ger mig.
Dagge hade några låtar på sin Ipod som han visade mig. Jag fastnade för två låtar, "För Evigt Ung" som är en veriasion av forever young fast på svenska och mer R&B, och Gör Det För. Fick inte tag i låtarna men Alex (Newkid) har lovat att maila dom till mig nu.
Det har kommit ut mycket bra musik nu.


JayZ - Young forever (featuring_mr_hudson)
Little Boots - Remedy (Nya Lady Gaga. Ligger 1:a i USA) Låter dock som en schlagerlåt).
Rihanna - Russian Roulette (Lugn känslyfylld ballad).
Kid Cudi - Man On The Moon
Taio Cruz - Break Your Heart
Tinchy Stryder - You're Not Alone
Tinchy Stryder ft. Amelle - Never Leave You
Tom_pulse-cuando_(floresca_el_chuno)-lzy

Lorentz & M Sakarias feat Newkid - Lever Min Dröm

Brukar i vanliga fall länka till låtarna via YouTube. Det var så många låtar denna gång så ni får kopiera och klistra in i sökfältet på Spotify eller youtube.

Nu har ni musik till kvällens fest.

I spalten till vänsyter av bloggen, scrolla ner och under rubriken kategorier har ni "Musik" Under den kategorin finns alla dessa inlägg sparade. Så ni kan gå in där för att få mer tips på musik jag gillar.

1 kommentar: