tisdag 24 november 2009

Önskelista

Har redan önskat mig det mesta av alla, men om någon får för sig att köpa mig något så kommer här en extra önskelista.
Vill någon bloggläsare sända mig en julklapp går det naturligtvis också bra. Maila mig på marlenezufic@hotmail.com för adress dit paketet kan skickas.

  • Lip Care Mix, 175:-, make up store.
    Lip Care Mix är räddningen för torra nariga läppar. Peeling, inpackning och vårdande läppbalsam, allt samlat i en praktisk liten burk.
    börja då med den gröna krämen som är en mycket mild peeling för att avlägsna döda hudceller från läpparna.
    Efter peelingen appliceras den vita inpackningen för att mjuka upp och stärka läpparna.Det rosa vårdande läppbalsamet, innehåller E-vitamin som hjälper till att bevara och bibehålla fukt.

  • Svart ögonskugga ifrån MUS. Svårt att välja då det finns lite olika svarta.

  • En liten burk med turkos kladdig/krämigare ögonskugga. Hittar den inte på mus-sida ,men jag älskar turkost. En sån vill jag ha.

  • En sminklåda för att hålla snyggt på tvättmaskinen. Lådan kommerifrån kitsch.se och kostar 239:-. Ni som följt bloggen kanske minns att jag önskat mig detta förut. Jag åkte till sthlm för att handla på kitschbutiken men den skulle läggas ner så det fanns inte mycket kvar. Inga söta lådor alls fanns kvar. Fick min flamingospegel i alla fall. Använder flitigt=)

  • Baklåda för mina kakformar.Kitsch.se , 195:-Kittet innehåller rosa tårtljus, en kavel, en träsked, tre stycken stjärnformar, bullpapper och recept för iced-star kakor och härliga muffins!

  • Plåsterburk, 65:-, kitsch.se. Plåstra dina sår med sockersöta latexfria plåster.
    Varje metallask innehåller 12st muffinplåster. Jag vill ha den mest för burkens skull.

2 kommentarer:

  1. Jag önskar mig ett hångel, är du sugen så mailar jag dig med adress.

    SvaraRadera
  2. Gör det så fixar jag någon åt dig. Du får vara nöjd med den du får....

    SvaraRadera