måndag 23 november 2009

Fortfarande sjuk

En krya-på-dig-kommentar fick jag. En!, men en är bättre en ingen. Tack Peter=)
Mår inge bättre men är lite piggare nu en vad jag varit resten av dagen. Har fått i mig mat och vatten och orkat resa mig, Har till och med suttit i duschen med min cup cake-badmössa. Har så jävla ont i nacken så det var skönt att bli mjuk av det varma vattnet.
.
Vet ni vad. Jag fick medicin idag så jag skulle bli frisk. Det var min kille som kom hem med den. Min medicin var två rullar pepparkaksdeg. Mmmmm. Har redan ätit halva rullen "i stöten".
Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon. Skulle vara så kul att överaska Gabriel med pepparkakor.
.
Annars har jag en plan B. En kompis skall komma hit imorgon och se hur jag mår. Kanske hon kan baka medans jag ligger i soffan. Så länge vi umgås och hon tycker det är kul, så tycker jag att det låter som en toppen idé.

4 kommentarer:

  1. i stöten! haha, då tänbker jag på... du vet vad! :D

    krya på dig plutt! puss

    SvaraRadera
  2. Sen åt jag Pollyyyyyy. Satte 5 i stööööteeen.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. haha, jag döör! äldkar när gabbe härmar det! då gör han min dag! :)

    SvaraRadera