torsdag 26 november 2009

Frisk(are) och så söt idag. Känslan min.

Å, va söt jag kände mig idag. Fixade mig för jag skulle på möte på stan. Kände mig så söt och fin. Har sett ut som, ja ni vet hur man ser ut när man är sjuk, man ser ju sjuk ut helt enkelt. Huvudet är tungt men det är bättre. Ska jobba imorgon. Gå och göra mitt bästa.



Förutom mötet har jag övningskört. Det gick inte bra idag. Blir så ledsen när det inte går, men läraren gör mig glad igen. Han är sååå duktig.

.

Jag har en sak som jag sitter och håller på. En sak som jag ska berätta men det blir inte av. Jag bloggar om det när jag känner mig mogen.

Nu tänker 98% av er: Hon är med barn. Nej, det är jag inte. Det är något annat.

Längtar till imorgon då det är fredagsmys. Har ni också fredagsmys?

2 kommentarer:

  1. Du är alltid söt Marlene, sjuk eller frisk spelar ingen roll. Men det är klart att jag vill att du ska vara frisk. V-ås sötaste tjej!

    SvaraRadera
  2. Men sluta. Jag blir ju röd om kinderna;)

    SvaraRadera