söndag 15 november 2009

Villa Phuket


Sitter och kollar på blocket.se. Sökte på ordet "grind" då denna annons kom upp.Villa Phuket

Lyxig Poolvilla Phuket/Nai Yang- säljes/bytes

Säljes eller bytes mot fastighet (tomt) Stockholmsområdet alternativt lägenhet Stockholm centralt.
Någon i Stockholm som känner sig sugen? Tyckte det var en otroligt fin villa. Stora elefantstatyer, elefanttavla m.m. Hekt i min smak.
Undra varför han vill byta? Trivs han/hon/dom inte, tröttnat på Thailand? Längtar till svenska mat, lite kyla och svenska tvkanaler? Blivit för gamla?
Hur som helst var det fint. Mer bilder är de i annonsen finner du här.

6 kommentarer:

  1. Grind brukar vara poker grind...

    Det finns flera st som har haft villor i Thailand o suttit spelat poker on-line...

    Ibland är dom ett gäng som delar på ett hus o spelar poker o festar...

    Men det går väl ett halvår eller så innan dom tröttnar.....

    SvaraRadera
  2. "Grind" Vadå?, köper de en villa för att spela poker på dator inne i villan?
    Varför lägger man upp grind som sökord på blocket.se då för?
    men tack för förklaringen. Nu förstår jag hur annonsen dök upp. Tack

    SvaraRadera
  3. Tjena tjena nu tittar jag igen. Ska du skaffa hund eller varför söker du på grind?? Fint med det nya rosa, men varför svarar du inte på facebook?

    SvaraRadera
  4. Just det, glömde säga att själva koh phuket är HELVETET på jorden.

    SvaraRadera
  5. Facebook?!. Men orka använda.Skaffade det för jah ville se dina bilden och någons till.....
    O, tack för beröm för ny designe.

    Jag kollar ofta på blocket. Är kul, har dock aldrigg köpt något, men kollar ofta där först innan jag skall köpa nåt dyrt.

    Grind sökte jag på för jag viste inte då att det hette spalje.

    Varför är koh phuket HELVETET på jorden?
    PUSS och kram

    SvaraRadera
  6. Går inte in på din blogg så ofta så bra att du länkade.

    Phuket är bara horor och tjyvar. Koh phi phi i samma provins där är däremot HIMMELRIKET! Såg bilderna från din o gabbes resa. Jätte mysigt, och du fotar ofta bättre än många som är utbildade. Jag o fredrik vill också åka iväg, men ingen kan ta ledigt egentligen o han byter jobb nu så vi vet inte ens hur det ser ut i jul. Han är på väg till amsterdam nu, saknar redan. Nu har jag skrivit av mig iaf. :) Är ni hemma i jul? Kommer ev. hem.

    Lycka till med körlektionerna! Jag körde cabben när jag var där. B)

    SvaraRadera