tisdag 17 november 2009

Övningskört


Idag har jag varit på körlektion. Efter 5 motorstopp rullade det på bra=)
Tack Dennis på Dennis Trafikskola för allt tålamod med mig. Och tack älsklingen för att maten var lagad och klar när jag kom hem. Och tack mamma för att du hade varit här igår på din lunch, medans vi jobbat och diskat, damsugit och lämnat den där påsen.
Fy fan va allt är bra. Och 3 veckor innan jul blir allting ännu bättre;) Ni som vet, kommentera INTE! Vill berätta själv sen. Lite längre fram...


PS: Motorstoppen var väntade. Skulla träna nåt som heter uåppfång i en brant backe. Klart som fan att bilen la av!

2 kommentarer:

  1. Åhh! :D Jag väntar! Mamma berättade att du vinkade till henne när du övningskörde. Hon förklarade det så roligt så jag började skratta! Hoppas att det gick bra! :) Puss

    SvaraRadera
  2. hur länge har du övningskört?? ja ska börja strax e det tänkt men har fan aldrig suttit bakom en ratt..hahaaha..man undrar ju om man ska klara det

    SvaraRadera