tisdag 24 november 2009

Stackars Paow!

Detta inlägg riktar sig till er som läser bloggar. Ni övriga kankse inte förstår annars.

Som sagt är Paow i Thailand just nu med sin familj. Är så avis på all hennes shopping som hon lägger ut på bloggen. Allt är ruskigt billigt. Får se om jag själv lyckas spara ihop till en resa till nästa år.

Paow har två tatueringar sedan tidigare. Igår gjorde hon sin tredje. Den valde hon att göra där i Thailand?! Den blev lite misslyckad. Först ser det ut som ett klotter någon gjort med tushpenna, sen är det översta hjärtat kaos. Tycker såååååååååå synd om henne.
Jag som tittar på Miami Inc m.m vet hur fint det skulle kunna blivit om en bra tatuerar hade gjort den. Dova färger eller helt i svart/vitt/sepia.
Får se om hon kan få någon ersätting. Tror inte det. Undra om hon skall ta bort den med laser. Hade jag gjort. Eller nej, jag hade aldrig tatuerat mig!
Stackars alla där ute som blivit missnöjda med en tratuering. Vet nästan hur det känns. Många gånger frisören gjort fel. En gång bad jag om toppnign när jag gick i 9:an. Kom hem med typ page. Om jag grät? Jag köpte plastlöshår (riktigt hår fanns typ inte då) för alla mina besparingar och satte in.

3 kommentarer:

  1. Haha jämför du tatueringar med frisyrer? Det är absolut inte samma sak..

    Plus att hennes hjärtan vart söta tkr jag :) Inte fint om alla hade varit likadana

    SvaraRadera
  2. På den första bilden är tatueringen på vänster sida och på den sista bilden är tatueringen på höger sida , tatuerade hon båda sidorna eller?

    SvaraRadera
  3. Till Rebecca ang Paows tatyering. Ja du. Har tagit bilderna ifrån inlägget jag känkade till. Tror hon bara gjorde en tatuering, så står det ju. Kankse hon spegelvände en bild för at tet blev finare så.
    Så måste det vara.För det är ju som du skriver=)

    SvaraRadera