onsdag 25 november 2009

Besök ledde till pepparkaks-kaos


Min genialiska plan fungerade. Josephine kom hit och bakade. Asså vi var inte så bra. Hon är gravid och jag är sjuk. Tillsammans var vi trötta och sega, men vi satt på en varsin stol och gjorde så gått vi kunde. Spana in min fina elefant, 25:- Indiska förra året. Finns säkert i år med.


Så här fina saker gjorde vi......................................................Något gick fel.


Mina brända cup cakes=(.................................................Det ÄR pepparkakor ni ser i ugnen.


Vad är det här liksom? Jo, försök till att bygga i 3D. Det går inte. Allt bli platt. Då vet ni.

4 kommentarer:

  1. Ooh pepparkaksbak, fan vad julfeeling

    SvaraRadera
  2. Va? Den var ju skitliten, klart det är en valp ;)

    SvaraRadera
  3. jag föreslår bakplåtspapper så ska du se att det går lättare gumman!

    SvaraRadera
  4. Hade inget hemma.Glömmer jämt att köpa när jag är på IcaMaxi. *suck*
    Därför bräns mina bakvärk ibland=(
    Men de andra plåtarna blev bra. Alla tyckte dom var supergoda. Jag åt ingen, har ibland svårt för bakverk, tårtor, och annat sött.

    SvaraRadera