onsdag 18 november 2009

Skogsturken. Vem vare som kasta?

Missat dagens stora nyhet. Händelsen som satte Västerås på kartan.

Här är n intervju med människorna som var med. Vem var det som kastade egentligen?


""Filmen ligger här när jag skapar inlägget, men kommer ej upp när jag lägger ut inlägget. Ni får nöja er med en länk tills jag fixat detta. Klicka här för filmen. ""

En sak jag blev förvåbad över var vem det var som filmade. Det var Västerås egna vimmelkille: Micke. Ni vet han som gapar på alla vimmelbilder.



Micke är killen som filmar hela händelsen.

4 kommentarer:

  1. Vafan! När började han med det?
    Jag började gapa på 99,5% av alla bilder jag medverkar i för 6 år sedan eller mer, nä 6 år sedan låter rimligt! Fast å andra sidan förekommer jag inte på vimmelbilder i Västerås hoppas jag.

    Stay Fresh!
    Dennis

    SvaraRadera
  2. Jaså du visste inte, det är min jobbarkompis. :)
    /André A

    SvaraRadera
  3. Till André´: Nej jag viste inte att det var Micke. Du, datorn ryker i dec. Måste komma in på ditt jobb och kolla på en riktig dator som inte pajar efter två månader=)
    Blir ju aldrig av.Jobbar ju jämt.
    Massa kramar
    Var länge sen vi sågs

    SvaraRadera