torsdag 5 juni 2014

Sommarlov!!!!!


Idag skrevs sista tentan. Nu är jag klar i skolan och idag börjar mitt sommarlov. Känns underbart. Jag är så stolt över mig själv. Hur bra jag har tagit mig igenom detta år. Mina betyg. Har än så länge satt det högsta betyg av det man kan få på alla tentor och inlämningsuppgifter. Alltså VG/VG eller G/G.

 

Jag vill tacka de underbara lärare jag fått turen att ha. Utan lärare som bryr sig så är det svårt att lära sig. Men jag har haft otroligt bra lärare som tagit mig dit jag är idag. Tack till Lars, Anna, Hans och Bosse. Ni är så underbara allihopa.

Här är en tillbakablick från mitt år som student på MDH.



























































6 kommentarer:

  1. Så jäkla bra jobbat. Är imponerad! :) Ha en toppensommar nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin Z: Tack så mycket tjejen!!! Jag ska verkligen njuta nu. Ta hand om mig själv min kropp. Jag är själv imponerad. Helt sjuk hur långt jag tagit mig=) Kramar

      Radera
  2. Härliga bilder
    Riktigt bra jobbat av dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda: Roligt med bilder från året som gått. Och nu är det över. I höst börjar jag på ny skola och får träffa nya människor. Ha en toppendag!

      Radera
  3. åh ni borde klippa Antonio så som han har håret på första bilden.. så himla sött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han hade inte mer hår då. Bilden är från min första dag i skolan tror jag. Så liten han var där=)

      Radera