fredag 13 juni 2014

Leos Lekland

Efter att vi varit på väg till stranden igår och det började att regna, så åkte vi till Leos Lekland istället. Jag tycker inte om att åka dit egentligen, men regnet öste ner och där stod vi med två ungar. Jag tycker det är jobbigt med för mycket folk. Men nu var det en vardag så jag tänkte att folk har inte sin semester än.

Det var okej på Leos. Inte för mycket folk. Gick bra med barnen. Victor kom dit med sin son Elliot. Så det var Robin, Victor och jag med ungarna.

Antonio hade roligt i timmar. Sen åkte Elmo hem med sin pappa Robin, men Victor och jag stannade kvar med barnen en stund till. Vi stannade tills jag blev för hungrig för att stanna kvar.

Jag har redan börjat att filura på utflykter inför nästa vecka. Vädret skulle väl vara som nu? Regn.

 
Robin och jag anländer äntligen. Stackars barn som fick åka så mycket bil fram och tillbaka. Jag var så trött på att sitta i bilen och köra.


Antonio. Lyckans unge. Låg en vinst i luckan. En boll. Han har inte släppt den sen har hittade den. Sov med den. Tog med till dagis idag.

 Sötaste ungarna jag vet.








 Här och Victor och Elliot kommit. Vi har jätteroligt i bollhavet allihopa.


Antonio tyckte det var jätteroligt att skjuta iväg bollar med hjälp av tryckluft.

 Antonos mamma tyckte det var jätteroligt att hoppas studsmatta.


 Här kunde man spela bandy och äta popcorn från golvet. Haha


 Victor och jag bygger in barnen i det lilla huset.


 Hej hej, ropar Antonio och sticker ut sitt söta fina lilla huvud.

Victor bär upp ringar för kanan och barnen går upp på sidan. Sen hjälpar han dem in i ringarna och puttar ner dem.



 Både Victor och jag åkte med våra barn ner.

 Jag ville spela airhockey, men det ville barnen med. Barnen vann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar