fredag 13 juni 2014

Men tråkväder.


Ligger och kollar vädret. Vill inte göra som igår och i förrgår. Igår åkte vi för att bada. Skulle försöka igen Mötte upp Elmo och pappa Robin på plats.. Kom dit, packade ur bilen, tog ut ungar och började gå. Då åskade det till, regnet kom som i en vind genom skogen och sen stod vi där i regnet. Neeej, skrek jag. Är det ett skämt. Det var ju sol nyss. Så dt vara bara att packa in allt i bilen igen.

 

Idag kommer jag inte på nåt att göra efter dagis. Men kan nog inte göra nåt heller. Var nyss ute och gick/sprang  2 km. Hiro var med mig. Mina ben dog. Kan knappt gå. Har så himla ont.

Funderar på att blåsa upp grodlandet och ställa i duschen så kan han få leka i det. Det är en minipool med båge och djur på.

Nu ska jag åka och hämta honom. Gud va den här dagen gick fort. Har knappt varait hemma mer än ätit lunch. Höres senare. Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar