söndag 15 juni 2014

Bloppis. Nytt och begagnat. Västerås

Jag kommer nu sälja både nya och begagnade kläder här på bloggen. Försäljningen riktar sig till er läsare i Västerås så slipper vi frakten. Är det någon som inte bor i Västerås och inte kan hämta ett klädesplagg, men absolut vill ha det, så kan vi komma överens om en fraktkostnad.

 

Det är först till kvan som gäller. Kommer inte lägga undan något plagg för det är inte säkert att köparen vill ha det, och under den tiden kanske jag förlorat tre köpare.

Jag tar gärna emot kontanter på plats.

Vid intresse eller frågor så maila mig på marlenezufic@hotmail.com



Finns även på facebook. Mitt nummer finns på hitta.se.



 Helt nya sneakers med lite klack. Storlek 38. 167 kr.

 

 



Tunn sommartröja. Ny. Storlek XS. 75kr



Det är den gröna som säljs. Cardigan. Använd en gång men passade inte i färgen. Nästan ny. Storlek S. Passar mig utmärkt. 60kr.


Det är den gråa som säljs. Halsband ingår ej. Storlek XS. Grå elegant polotröja. Ny. 71kr.


Långärmad gul tunnare tröja. Storlek XS. Ny. 127kr.

Långärmad tunn topp med leopardmönster. Storlek S. passar mig utmärkt. Ny. 55kr.


Blocktröja. Tunn. Lite kortare än på bilden. Går ej att ha som klänning på mig. Storlek S. Ny. 60kr.

Långärmad tjocktröja från ZARA. Storlek M/L. Begagnat. 40kr.



 Lantlig rosa topp från flash. Stor Medium. Begagnad. 40 kr.

Lantlig grå-grön blus med snörning i midjan. Från Isolde. Storlek 42. Begagnad. 40 kr. (En knapp hänger lite, den precis ovanför snöret, se bilden).

Lantlig fin spetstopp. Begagnat. Storlek 40. 40 kr.

Gräddvit spetsväst. Begagnat. Storlek L. 30kr.

Oversize skjorta. Liten fläck på framsidan. Begagnat. Storlek M. 20 kr.
 



Sommarklänning i chiffon. Rosa som på övre bilden. Ny. 71 kr.

Kort tajt klänning. Leopard. Bra skick. Begagnad. Storlek S. 30 kr.

Supersöt kjol. Jättefin i verkligheten. Mycket bra begagnat skick. Som ny. Storlek 36. 40 kr.
 

Elegant linne i chiffon. Ganska kort. Storlek XS. Ny. 57kr.

"Maglinne" med knyt nedtill. Begagnat. Storlek L. 20kr.
 
"Maglinne" med en stor fjäril på. Begagnat. Storlek L. 20kr.
 
"Maglinne" med knyt framtill. Somrigt motiv. Perfekt till varma dagar. Begagnat. Storlek L. 20 kr.
 
"Maglinne" med knyt framtill. Sjömansmotiv. Begagnat. Storlek L. 20 kr.
 
Linne i svart spets med rosor på. Begagnat. Storlek S. 30kr.

Ljusrosa, alltså mycket ljusare än på bilden. Topp med puff på armarna. Storlek XS. Ny. 36kr.


Supersöt t-shirt. Storlek XXS. Inte lika stor och lång som på bilden. Passar nog mera ett barn eller en tonåring. Ny. 34 kr.


 Det är den vita som säljs. Söt vit topp med fastlimmade pärlor på. Storlek XS. Ny. 40 kr.

Blommig t-shirt med en liten fick framtill. Ej bomull. Storlek XS. Ny. 77kr.


Oversize kortare topp. Storlek XS/S, 20 kr.

Festlig topp. Använd nån gång bara. Tyvärr finns det en fläck på framsidan om man granskar nära. Begagnat. Storlek S. 30 kr.

Topp med mönster av hål. Toppskick. Begagnat. Storlek M. Ganska stor, typ oversize på mig. 30kr.

 "Magtröja". Begagnat. Storlek L. 20kr.

 "Magtröja". Begagnat. Storlek L. 20kr.

Skjorta. Använd mycket få gånger. Begagnat. Storlek XS. 40kr.

 Oversize t-shirt. Begagnat. Storlek XS. 30kr.

Strandplagg. Stor. Använd en gång. Begagnat. Storlek XS/S. 40kr.

Strandplagg. Stor. Använd en gång. Begagnat. Storlek S/M. 40kr.

Topp. Begagnat. Storlek M. 20kr.

 



Låga shorts. Nya. Storlek XS. Bälte medföljer. Det är de svarta på bilden som säljs. 96kr.
Virkade spetsshorts. Storlek XS. Nya. 77kr.
 
Harembyxor. Bälte medföljer. Storlek XS. Nya. 96kr.
 
Tjockare tights. Tex till höst och vinter. Nya. Storlek S. Passar mig utmärkt. 23kr.
 
Blå jacka med snörning. Ej dragkedja eller knappar. Ärmarna ska vara uppvikta. Storlek M. Passar mig utmärkt. Ny. 81kr.

 Skitsnygg jacka med vid puffärm längst ner. Mycket fint skick. Begagnat. Storlek M. 80 kr.

Tjockare jack/tröja. Begagnat. Storlek M. 20 kr.

Jacka med bälte i midjan. Begagnat. Storlek M. 50 kr.
 
Blackhead mask. Öppna upp porerna genom att ha ansiktet över en bunke med varmt vatten i och en handduk över huvudet. Lägg på den svarta krämen tex över näsa eller på hakan. Låt torka, dra bort. Rensar bort pomaskar, död hud och rengör porerna.
Den fungerar, men jag var känslig och fick prickar, vilket jag kan få av krämer eller Foundation. Använt två ggr. 23 kr.

Helt ny necessär från Biotherm innehållandes makeupprodukter.Det som är helt nytt är sminkpenslarna, läppstiftet och lösögonfransarna. Rougen från elf har jag använt pyttelite av. Även ögonpennorna är som nya. 130kr.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar