torsdag 12 juni 2014

- 0,2 kilo

Jag kan inte säga klart om den där vågen fungerar som den ska. Men då den visat samma 5 gånger i rad går jag efter de siffrorna. Minus 0,2 kilo sen i måndags. Jag har kommit igång med både maten och träningen nu. Har gått två gånger. Först med Gabbe 4 kilometer och så nu i morse 2 kilometer. Då sprang jag lite också. Svetten rann som fan i pannan efteråt.

Till fruskort äter jag 1 och en halv banan, 1 dl havregryn, 1-2 dl lättmjölk. Smaksätter med kanel eller kakao. Kör allt i mixer.

Lunch består av sallad.

Sen under dagen äter jag massa frukt när jag blir hungrig.

På kvällen äter jag det som Gabbe lagar.

5,8 kilo kvar. Pepp pepp.



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack. Bara jag kommit i gång så går allt bra=) Nu vill jag ite förstöra när jag varit så duktig. Kramar

      Radera
  2. Behöver oxå gå ner 5-6 kilo. Skall bli kul att följa dig nu, kan du så borde ju jag också kunna! Och tonfisksallad och alla goda frukter nu på sommaren, vattenmelon, nektarin, mango mmmm...... Skickar PEPP!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Häng på Lotta. Man måste bara börja så man kommer in i det. Inget fusk, då förstör man. Lättare nu på sommaren när man har tid att fixa sallad, handla färsk frukt m.m. Och jag har även tid till att å och ut gå/springa. Jag hoppas nåt händer tills nästa vecka. spännande. TYp tappar 2 kilo. Haha.

      Radera