torsdag 4 mars 2010

Förlåt, men nu är jag tillbaka

Först orkade jag inte blogga. Det var för eran skull jag lät bli, för hade jag skrivit hade allt handlat om den där jävla profilen på Fackebook som jag var förbannad över.

Efter det blev jag dödligt sjuk. Har bara varit sängliggandes. Jag spydde och sen kom det vatten ur andra håll. Ibland båda. Jag svimmade av smärtan i magen och ibland låg jag bara och skrek på mamma utan att riktigt fatta det. Tror inte att jag någonsin varit så här sjuk (förutom hortons men det är en annan sak)

Hade noll energi och har bara legat och skakat. Men platt mage fick jag;)
Syster var ännu sjukare och är sjuk än idag när jag skriver detta.
Våra "grannar" (Familjen annorlunda) blev också sjuka. Så vi har pratat bajs och spya när vi setts.
- Hur mycket spydde du då?
Jaha, först kom det mat, men restan av natten kom det bara galla.
Så där har vi låtit. Äckligt men vi är så öppna och vulgära.
..
Nu skenar jag iväg.
Ville bara berätta läget för er.
Puss killar och tjejer.

3 kommentarer:

  1. Sv: aha okej tak för svar btw.
    ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Usch då, hoppas du mår bättre nu!
    Ja det var bilder från bloggen och även mina vänners! Helt sinnes.
    Har profilen försvunnit nu?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaks Marlene!

    SvaraRadera