onsdag 17 mars 2010

Dagens Shopping.

Har inte placerat ut mian nya saker men skall göra fint imorgon coh då får ni se. Men här det jag köpte idag.

Karamellskål, 89:-, Åhlens.


T-shirt, 199:-, Lindex........................................Bikinin jag ville ha, överdel 129, trosa 99:-, H&M.


Flamingoglas i plast, 29:-, Lagerhaus................................Flamingo iskuber, 49:-, Lagerhaus.

Toalettpappershållare 199:-, Handdukar 45:-, och en lampskärm 329:-. Inte den på bilden men i den stilen. Allt detta från countryhouse. Handdukarna hade ingen krok så jag köpte spetsband och sydde dit.

2 kommentarer:

  1. Marlene! Snälla förklara hur du lyckats få den vackra guldblonda färgen du har på ditt hår? Har precis som du bruna ögon, har förut varit superblond i åratal. Men tröttnade & blev brunett, har nu mellanbrunt med lite blonda slingor. Ser ut som att du slingat ditt hår ljusare? Har du gjort de själv eller hos frisör? Vill inte bli hyperblond men heller inte ha oranget hår! Så snälla söta marlene förklara hur du fått den perfekta färgen?

    Undrar också hur du sköter ditt hår? Du har galet vackert hår! Hur ofta toppar du tex? Och vad använder du för produkter?

    & sista frågan, har du ljusat upp dina ögonbryn eller har du ljusa naturligt? Ifall du ljusat upp dem, hur?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Anonym ang hår, klart jag skall svara på dina frågor. Tänke göra ett inlägg med bilder på det jag använder och svara mer utförligt. Har dock haft fullt upp idag så gör det imorgon eller lördag. Oki? Kram

    SvaraRadera