onsdag 17 mars 2010

Fullspäckad Dag.

Först var jag på stan med min älskade mamma och shoppade. Har inte tagit bilder än men jag skall göra det imorgon och lägga upp så ni får se. Sen köpte jag lite presenter till Nathalie. Ni kan se vad hon fick av mig på hennes blogg här.
.
Gick hem och städade, tvättade, gjorde fint på loftgången. Sen gick jag och Hiro och mötte Nathalie och Killer.
.
Vi gick hem till min mormor och visade hundarna. Mormor blev så glad så hon fick tårar. Hon älskar Hiro men nu var det ju två söta hundar på samma gång. Hon visste inte vart hon skulle ta vägen.
.
Vi gick hem till mig efter det. Jag visade alla mina rosa saker och allt sånt som är jag, för vi gillar samma saker så Nathalie är inte så svår att impa på.
.
Vi tog kort på våra hundar. (Läs försökte ta kort). La ut lakan och gossedjur, tanken var att de skulle sitta där fint men hundarna bara gick omkring.
,
Gick ut med hundarna och hennes pojkvän Jonas hämtade upp oss. Vi åkte till min favoritbutik Countryhous med shubby chic-saker. Köpte lite jag-måste-ha-saker som jag även där skall ta kort och lägga upp i morgon.
.
Nu är jag hemma. Har lagat mat, sytt och pratat med syster i telefon. Måste vila nu. Har varit så mycket idag.
.
PS: Idag ramlade jag och gjorde illa ryggen. Ville bara säga det. Kram. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar