söndag 7 mars 2010

Festen igår, Lördag


Hon som fyllde år fick en present som jag tyckte var så fin så jag vill dela med mig av den till er. En korg med hemmabakade saker, burkar med te och en fin blomma. Jättepyssligt, och vilket jobb bakom allting. Den här bilden kan ni spara på eran dator, så kan ni göra likande när ni vill ge bort något extra någon gång=)

Italiensk Buffé. Så myckat att ta av och allting var så gott.

Min andra hälft. Så här är vi hela, när vi är tillsammans.

Full? Nej då. Jag drack vatten hela kvällen. Mot midnatt tog jag min första öl och efter den blev det en till. Det räcker så tycker jag. (Ja, jag tår på stolen)

Gud i himlen va gott. Jag har rullat alla dessa. Då kunde jag tjuvsmaka medans jag rullade utan att någon såg;)
.
Vi åkte hem halv två tror jag. Vi somnade på nån minut bara.
Perfekt kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar