torsdag 18 mars 2010

Bullfest och fnittriga tjejer.

Är fullt medveten om att jag igår lovade och visa den fina shoppingen, men jag har knappt varit hemma idag. Sorry sötisar.
.
Var på stan, sen mötte jag upp Rebecca och vi + Hiro gick hem till Nathalie och Jonas + Killer.


Nathalie hade fått cupcake-formar av mig i present. Jag hade ingen "baktanke" (nu blev det en ordvits) med presenten.
Oj, hade hon bakat bullar tills vi kom.? Nej men oj, vem kunde tänka sig det. (host).

Nathalie har cupcakes överallt. Hon älskar sånt där. Dessa står på hennes bord. Man kan ha te, salt och socker i dom.

Jag pussar på Killer. Hiro vill vara med.



Här har vi bullfest.

Jag mosade tre bullar.

Nej, ingen kommentar finns. Vi leker typ.

Sen hade jag tagit med mig FIMOlera för att överraska Nathalie med pysselstund. Från halv 5 till 8 tror jag allt som allt tog.

Här har jag gjort.

I andra tankar. Jag är i själva verket välldans glad fast det syns inte här.

Mitt linslock har ett äppel-klistermärke som det står Marlene på. Nathalie blev avis på mig (så klart). Ville göra henne glad så jag klistrade ett äppel-klistermärke på hennes linslock också. Tror ni hon blir glad?


Här är våra bakverk brända och klara. Taaadaaa! Mina är dom finaste.

Sötaste bilden. Rebecca och Nathalie har skrattatack. Nattis kille Jonas fyllde år idag så Nathalie bakade en rosa cirkel med ett turkost J i till honom i pressent. Sen trodde Jonas (på nåt vänster) att den skulle fästa på kylskåpet som en magnet så den ramlade ju i golvet. Jonas tog upp den, tittade på Nathalie och sa:
-Oj, den gick sönder.
.
A, det här var min dag. Tråkigt nog flyttar min nya vän Nathalie imorgon. Vi kan säga att det är Rebeccas vän också nu. Allt är så sorligt. Killer och Hiro får inte leka mer. Jag får inte äta Nathalis bakverk mer. Vem skall göda mig?
Skall Hiro och jag stå ensamma i parken och vänta? Vänta på Nathalie som aldrig kommer komma tillbaka till oss=(
Nu skall jag snyfta lite. Kanske höres senare.
.
Kram på er och kram till Rebecca och Nathalie för superrolig dag.

2 kommentarer:

  1. Booo jag och Killer snyftar också!!! Kanske kan hinna en promenad imon förmiddag med vovvarna? Pappa kommer säkert inte förens ett-tiden. Kram till dig och hiro från mig och killer

    SvaraRadera
  2. Boohooo!! Dumma träning! Men ja, nästa fredag ses vi ju i alla fall :))

    Kul att du såg att kortet på Killer var bra, jag tog ur grodperspektiv faktiskt ;) hahaha...

    Ta hand om er nuuu massa kramar

    SvaraRadera