lördag 6 juli 2013

Rockabillymamma


Jag och finaste Antonio på marknaden i torsdags.

Den här mamman är trött idag asså. Igår (fredag), var jätterolig. Mot kvällen kom jag på att jag nog ville dricka en öl. Barn och alkohol är jag emot så han fick åka till mormor och sova. (Skrev först Öl och alkohol. Hahaha. Måste fan lägga mig ett tag. Hahaha).

Först var vi på fincruising på Löga och hade med oss picknick. På kvällen satt vi och tittade på bilar ,träffade vänner och hade skitkul. Sen var vi på en fest längs gatan. Wiii va kul vi hade.

Nu ska vi snart ut och fixa inför kvällen. Jag kan inte dricka nåt och jag måste gå in tidigt pga Antonio. Men ikväll kommer bli awsome. Följer ni mig inte på instagram kan ni göra det. Är bra uppdatering där=) marlenezufic heter jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar