lördag 27 juli 2013

green lace curtains fluttering in the wind


Ordning och reda
Nu är alla sängkläder rena och inlagda i garderoben. Några hänger på tork varstans i lägenheten. (nytvättade). I sovrummet är det nybäddat med nya lakan och sängkläder. Vi valde ett blommigt påslakan denna gång.

Jag har varit modig och bytt gardiner. Man behöver inte ha samma året om. Man kan byta ibland. I sovrummet är det lätt att byta. Nu har vi gröna härliga luftiga gardiner som jag har fått av farmor. Jag har rosa, gröna, vita och blåa. I spets. Är så fint på sommaren när de fladdrar i vinden.
Ser ni den lilla svarta grejen på elementet. Den stör mig. Ska se om jag kan måla den vit bara. Kan inte spraya i ett möblerat rum.

Vårat sovrum är rätt så litet. Men större än det ser ut på bilderna. Man måste nog fota med vidvinkel tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar