lördag 20 juli 2013

Partyoutfit

Min vän Sanna och jag har faktiskt varit ut och tagit en öl denna sommar.  Tre gånger har vi gjort det. På Cityfestovalen, en onsdag och sen en lördag. Lördagen sög rent utav sagt. Mycket roligare på vardagar när det inte är knökfullt. Sen har man kommit upp sig i åren så alla var så unga överallt. Folk puttades och trängdes. ”Jag är bäst och här ska jag fram”. Onsdagen var jätterolig. Skrattade hela kvällen så jag hade ont i magen när jag kom hem. Jag behövde nog komma ut en helg och påminnas om varför jag slutade gå ut. Varför jag valde pubbar framför krogar. Varför jag valde vardagar framför helger. Nu vet jag;)

Det var roligt att få klä upp sig och gå ut, och att få lämna allt ansvar hemma.  

3 kommentarer:

  1. Alltså, du är så vacker! och så vacker son också :)

    SvaraRadera
  2. hej :) kan du göra et inlägg om vilken hårfärg du har när du färgar/tonar? jag har blont hår och vill ha din färg som är lite mörkare blond, superfint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym om vilken hårfärg: i detta gamla inlägg finnss bild på färgen. Kram
      http://marlenezufic.blogspot.se/2011/12/hur-jag-fargade-utvaxten-denna-gang.html

      Radera