lördag 6 juli 2013

Power Big Meet. Fincruising

 Igår efter jobbet var det hem, sova i 10 minuter, upp och fixa sig och sen ner till Lögarängen för att titta på fincruisingen som började 17:00. Vi hade med oss värsta packningen. Stolar, pickning och filtar. Vi tog bilen och körde så långt det gick. Tillfälliga vägar hade staden gjort eftersom det inte gick att komma fram på de befintliga vägarna.

Jag hade klätt Antonio passande. En t-shirt med ett bilmotiv. Även var jag klädd i rockabillyanda. Köpte klänningen på marknaden vi var på i torsdags.
  Cruisingen inleddes med att denna bil kom åkandes. Därefter kom en lastbil med ett långt släp. På släpet stod ett band och spelade.
Antonio är superduperglad!!!
Köper t-shirt till kvällens raggaroutfit. Köpte ju först klänningen, sen t-shirt till ungen, sen till mig. Hade inte tänkt på att det kunde vara kul att klä sig med passande stil nu när det är Power Meet.
Min unge är så rolig. Mamma träffade två hon kände. De stannade vid oss och pratade. Då helt plötsligt sträcker Antonio upp armarna och vill att de ska lyfta upp honom. Skitnöjd också. Till främmande människor.

2 kommentarer:

  1. Å jag som älskar Impala 61 å såg inte denna på Power Meet!! Ja ja så är det. Men snygg matchning i allafall

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera