torsdag 5 februari 2009

Vad fick jag då?


Av Gabriel: En söt nalle på min födelsedagsfrukost.


Av mamma: En prenumeration av Hemmets Journal.


Av mamma: En ny mobil. Samma som jag har men min har gott sönder. Är så fäst vid den så jag ville ha en likadan. Kan den så bra ju. Till den en Hello Kitty påse som man kan ha mobilen i.


Av mamma: En klänning som jag tänkt ha på mig på lördag.


Av Erika (Gabbes syrra) och Mange: Toapapper med rosa hjärtan på.


Av Gabriel: Ett nytt kameraobjektiv. Ett porträttobjektiv. När man tar en bild på en människa blir bakrunden suddig men ansiktet skarp. Det är med det objektivet jag tagit alla "presentbilder". Bästa presenten!


Av en patient, ett barn och hennes mamma, fick jag dessa hjärtan för att jag fyllde år. Jag sa nämligen grattis till patienten som skulle fylla år imorgon (idag). Då sa jag att jag fyllde år idag (igår). Hon och hennes mamma kom tillbaka senare med godiset till mig och sa grattis. Gissa om jag blev rörd.


Kort. Från höger: Gabbes familj, Gabriel, Mamma, Pappa med 500:- i. Presentkort på Mediamarkt på 400:- av Gabbes familj. Snart har jag råd med mitt stativ som jag vill ha.


Av mamma: Ett linne.


Av mamma: Örhängen.


Av Linda och Hysni: En superskön pyjamas med Hello Kitty på. Den är så skön så jag vill ta på mig den så fort jag kommer hem ifrån jobbet. Har på mig den nu! Gosade i sängen med den innan jag somnade. Det är så skönt material så ni fattar inte.
.
.
Sen fick jag mera saker men kan inte lägga ut bilder på allt. Jag fick två vaser till blommorna, en av Jesus (Gabbes mamma), och en av mamma. Hjärtpasta med fint omslag av Erika och Mange. En påse med rosa värmeljus i, också av Erika och Mange. Benvärmare och strumpbyxor av mamma. Det var så många fina presenter så jag har aldrig fått finare på en födelsedag.
Tack.
.
.

3 kommentarer:

  1. vad jobbar du som, pluggar?

    SvaraRadera
  2. Till anonym ang jobbar: Jobbar som kanslist på ögonkliniken.

    SvaraRadera
  3. Hej har inte ditt nummer av någon anledning:( Kan du ringa mig tänkte kolla om jag kan bjuda nån mer? Ses imorn pussa:)

    SvaraRadera